Träning för ryttare

Det finns olika upplägg för att träna dig till att bli en bättre ryttare. Du kan utöver vår grundutbildning rida i våra specialgrupper där vi är max 4 st. Eller boka privat träning enskilt eller i grupp. Allt kan ni göra på våra hästar eller med egen.

Du behöver inte vara medlem i Gnosjöandans Ridklubb eller rida i en ordinarie grupp för att träna för oss.

Vill du boka en träning eller veta mer?
Kontakta mig så berättar jag mer.

Linda Jacobsson
tel: 073-4040903
e-mail: linda@stallstackebo.se

Fredagar
På fredagar har vi tid för privattränigar och vi har även gruppträningar som ni kan anmäla till.

Priser & upplägg

Enskild träning

ca 50 min
Vi stämmer av vad du vill uppnå och under lektionen arbetar vi fokuserat oavsett ditt mål.

Pris vår häst:    550 kr

Pris egen häst:  500 kr

Gruppträning

ca 60 min
Boka en ensklid plats eller boka er som grupp.

2-4 st
Pris vår häst: 350 kr
Pris egen häst:   300 kr

5-6 st
Pris vår häst:  300 kr
Pris egen häst:  250 kr
Så här bokar du

Kontakta mig på e-mail eller telefon:
Linda@stallstackebo.se
Så betalar du

Efter att du gjort en bokning av träning kan du betala på följande sätt:

Swish: 1234582433 (ange namn)
Bg: 243 6392 (ange namn)

Betalningen skall vara oss tilhanda 24 h innan träningstillfället. Avbokning inom 24 h innan träningstillfället återbetalas ej.
Personlig coaching

Vi skapar träningsupplägg för många ryttare där vi tillsammans sätter mål på kort och lång sikt och en plan för att komma dit. Även här behöver du inte ha egen häst utan du kan träna på våra.

Vill du ha hjälp med mer än ridningen så erbjuder vi personlig coaching där vi hjälper dig med allt du vill ha hjälp och stöttning i. Planering, träningsupplägg, mentalträning och mycket mer.