Bli vår sponsor

VÄLKOMMEN TILL OSS
Nu har ni möjlighet att stödja en aktiv och växande idrottsklubb i Gnosjö - Gnosjöandans Ridklubb!

Klubben startades våren 2009 och har idag över 150 aktiva medlemmar som varje vecka rider och tränar på Stall Stackebo utanför Gnosjö. Forskning visar att en av de platser som fostrar framtidens ledare är just stallet. Umgänget och arbetet tillsammans med hästarna skapar självkänsla, trygghet och säkerhet. Det ser vi bevis på varje vecka.

Vi är mycket stolta över vår klubb och vad vi har skapat tillsammans med alla aktiva under dessa år. Vår verksamhet hade inte varit möjlig att genomföra på den här nivån om vi inte hade haft stöd av våra sponsorer och vi har plats för fler företag som vill bidra till vår verksamhet. Det vi erbjuder våra sponsorer är framförallt exponering inför de aktiva och deras familjer i vår dagliga verksamhet samt för publik och media under tävlingar och evenemang.

Med förhoppning om ett gott samarbete!
Linda Jacobsson, ridskolechef
Styrelsen för Gnosjöandans Ridklubb
Vill du bli sponsor?
Här kan du skicka in din intresseanmälan för att bli sponsor åt vår klubb.

Skyltsponsor LARGE - 4000 kr/år
Skyltplats 2x1 meter på kortsidan vänd mot läktare. Exponering på vår webbsida med logo, presentation och länk.

Skyltsponsor MEDIUM - 2000 kr/år
Skyltplats 2x1 meter på långsida.
Exponering på vår webbsida med logo och länk.

Skyltsponsor small - 1000 kr/år
Plakett med logo väl synligt på stor skylt vid läktarentré. Logo på vår webbsida.

Vi står för produktion och uppsättning av skylt med logo eller önskad bild. Sponsorskapet är löpande tills ni önskar att säga upp det. Förutom exponering i ridhuset och på vår webbsida, har ni möjlighet att göra aktiviteter för företagets anställda till förmånliga priser.

Använd formuläret intill för att skicka din logotyp i eps-format (eller önskat original till skylt i hög- upplöst pdf).

Eller maila till carina2244@hotmail.com så ombesörjer vi att din skylt trycks och sätts upp i ridhuset omgående.

Som sponsor är du alltid välkommen

Egna Aktiviteter

Som vår sponsor har du möjlighet att arrangera aktiviteter för anställda eller kunder på vår anläggning.

Kontakta Linda Jacobsson för mer info
E-post:  linda@stallstackebo.se

Besök oss

Besök oss gärna under verksamhetens öppettider. Speciellt tävlingarna är trevliga med mycket publik och ett välfyllt café.

Se tävlingsdatum här.

Fika i Klubbhuset

Klubbhuset är öppet för alla medlemmar, besökare och sponsorer under lektionstid och helger. Här finns omklädningsrum, samlingsrum, soffor, toaletter och kök. Ta en fika och slå dig ner och träffa hästintresserade människor.