Vilken häst jag har!!!!

Alltså Gevalia, vilket härligt team vi är tillsammans :-) Båda försöker vi verkligen göra vårt yttersta för att det ska bli bra, båda kan vi ibland göra lite fel ;-)

I helgen var det jag som få ta på mig misstaget helt och hållet.

Men nu är starten jag våndats en del över gjord och i efterhand så hade jag inte alls behövt vara så nervös inför detta :-)

Min debut i 115 cm gick väldigt bra även om resultatet inte visar samma sak.
Jag tappade av någon anledning kontrollen av tygeln efter andra hindret och missade då trean :-(  4 fel för en volt, 2 fel för tidsfel och så blev det en väldigt svår väg när jag skulle ta om trean så jag rev den. Så min tygelmiss kostade mig 10 fel..... Men så här med facit i hand så spelade det ingen roll, vi hade hamnat på samma slut placering även om jag hållt kvar i tygeln ;-) och eftersom vi i sista minuten  bara blev 3 i laget denna omgång så gjorde min medverkan att vi fortfarande är med i spelet :-)

Ebba gjorde också en fin runda i laget med endast en bom ner :-)

Dessutom vill de att jag rider nästa omgång också :-) och innan dess ska jag göra några fler starter så vi samlar på oss lite mer hopp rutin tillsammans.

Dressyrtävlingarna får vänta lite, få bli efter laghoppningarna.

Ett stort tack till er som sponsrar vårt lag :-)
sponsorjpg
sponsor1jpg