Sol, sol och sol..........

Är inte våren och solen helt underbar, jag får så mycket energi för att ta tag i allt jag skjutit på i vinter ;-) men det gäller att strukturera upp det så att det blir något ordentligt gjort och inte bara lite här och där.

Hästar, hundar och inte minst katterna alla ligger de utslagna och njuter av vårsolen.

Torsdag och som vanligt har jag haft en förmiddags lektion men nu ledigt. Ska bara ha en ridlekis grupp i eftermiddag sen inga fler lektioner. Vad ska jag då göra på min lediga eftermiddag / kväll.

Jo den ska jag ägna åt ideellt arbete för klubben genom styrelsemöte och möte med vår nya kassör :-) Jag tycker det är viktigt att inte förlora den ideella kraften hos drivna föreningsmänniskor, den gör så att det faktiskt går att rida på ridskola för en väldigt billig peng ;-)
Jag tycker dessutom att föreningsarbete är kul och det blir en väldigt fin gemenskap. Att jag som företagare har en styrelse och klubb att samarbeta med tycker jag är fantastiskt bra. En styrelse består av så många olika människor med lika olika kunskapsområden. Vilket utgör en fantastiska möjlighet för mig i min utveckling framåt. Både med att komma med bra idéer men också att kunna hjälpa till att förverkliga  mina. Vi är starkast tillsammans!

Nu ska jag ut och rida i det fina vädret tillsammans med personal och praktikant...... Ha en goe torsdag alla!