Sååå roligt!!!

Vet inte riktigt vad jag ska börja, gårdagen hade mycket gott med sig.
Men jag börjar med min egen dag, det var ju då dax för mig att ta mig an en hoppbana igen efter lååångt uppehåll. Jag säger bara shit vad roligt det var :-) jag hoppade först en 100 cm klass där vi var felfria i båda faserna och det känndes toppen bra. Sen i laget så satte jag en ny nolla i grundomgången. Vilket också mina duktiga lagkamrater gjorde så vi tog oss till omhoppningen. Där red jag lite illa fram till en oxer så hon rev den men annars kändes även den rundan toppen bra. Laget slutatde på en fjärdeplats igår men trea totalt i zonen vilket ger oss en finalplats. Nu är den stora frågan VEM rider Thyra i finalen ;-)
Det blev en lång dag från 07.00 på morgonen till vi lastade av hemma vid 20.00 igen, men så värt det. Ett extra tack till Magnus som körde och hjälpte mig på tävlingsplatsen och till min älskade dotter. Som efter sin tävling motionerat Casandra, pysslat med Frasse och gjort klart stallet med mockning fodring och in släpp. Jag kunde bara ta hand om Thyra sen gå in till dukat matbord, det är lyx det.

Ebba var i väg i Ljungby med ponny laget och dem slog till med ännu en 2:a placering och enfinalplats dem också. Ebba tog även en sjunde placering i förklassen.
Så roligt att laget består av tre ridskoleponnier och en före detta ridskoleponny. Vilket gör mig extra stolt och mallig :-)